Wedding planner to, po Parze Młodej, najważniejsza osoba w czasie organizacji wesela. To on spina wszystko w całość, dba o najmniejszy szczegół i przede wszystkim daje Państwu Młodym poczucie bezpieczeństwa. W jaki sposób zostać wedding plannerem? Sprawdziliśmy!

Zaplanuj ślub… Parze Młodej!

Nie każdy czuje się pewnie podczas organizacji imprez i uroczystości. Jest to zajęcie stresujące większość społeczeństwa. Jeśli więc dwie osoby mają zorganizować od początku do końca najważniejszy dzień w swoim życiu, może ogarnąć ich paraliżujący strach.

Wtedy właśnie z pomocą przychodzimy my. Wedding plannerzy są osobami, które z pomocą przyjdą wszystkim Parom Młodym, które czują się zagubione w gąszczu ślubnych tematów. Musimy być nie tylko zorganizowani, ale również pomysłowi. Musimy odnaleźć radę na wszystko, nawet największe przedślubne katastrofy. Panna Młoda zapomniała o sukni? Zespół pomylił adresy i wylądował na drugim końcu Polski? Te i inne weselne wpadki muszą zostać opanowane właśnie przez wedding plannera.

Para Młoda pierwszy raz organizuje ślub i wesele. Dlatego to my powinniśmy służyć im radą i pomocną ręką. Najbliżsi będą mogli doradzać Młodym w różnych kwestiach. Jednak to my znamy najnowsze trendy weselne i mamy znajomości wśród specjalistów z branży ślubnej.

Jakie cechy ma wedding planner?

Zorganizowanie i umiejętności planowania to podstawowe cechy, które powinniśmy posiadać, by planować innym wesela. Oprócz tego ważnymi cechami konsultantów ślubnych jest zgrabne pokonywanie trudności i przeszkód, jakie staną nam na drodze. Komunikatywność pozwoli nam ustalać szczegóły zarówno z usługodawcami, jak i z Parą Młodą. Ważną cechą jest również terminowość. Dzięki niej będziemy mogli nie tylko spiąć wszystko na czas, ale i dopilnować wszelkich formalności. Od dekoracji i bukietów ślubnych, aż po podpisanie umowy z fotografem i wodzirejem.

Ważne jest również to, by wedding planner potrafił uspokoić, często zestresowaną, Parę Młodą. Niejedną osobę taki natłok informacji i obowiązków może przytłoczyć. Do naszych obowiązków należy być oparciem dla przyszłych małżonków.

Jeśli zastanawiamy się, z jakimi usługodawcami możemy mieć do czynienia jako konsultanci ślubni, ciekawie opisano to w artykule dotyczącym pracy w branży ślubnej: https://www.wesele.com.pl/porady-chcesz_znalezc_prace_w_branzy_weselnej_zobacz_jak_to_zrobic,p,1364.html.

Jak rozpocząć pracę?

Wedding planerzy coraz chętniej są wynajmowani przez Pary Młode. Co prawda na razie większą popularnością zawód ten cieszy się w dużych miastach, jednak z roku na rok Narzeczeni częściej decydują się na pomoc konsultanta.

By zacząć pracę w tym zawodzie, musimy być zdeterminowani. Gdy już uda nam się złapać pierwsze zlecenia, z każdym rokiem będzie przybywało nam par chętnych na skorzystanie z naszych usług. Na początku musimy skupić się na pozyskaniu znajomości i tworzeniu bazy kontaktów. Ważne jest, byśmy utrzymywali kontakt z zespołami muzycznymi, DJami, fotoreporterami, a także mieli sprawdzone miejsca, gdzie Para Młoda mogłaby zorganizować wesele.

Dodaj komentarz